Thursday 6 October 2011

BARU SAYA SEDAR

ok masa hari sabtu lepas akak cakap nak tukar fon sebab fon die susah nak chage die pulak duduk hostel so agak susah la ye....jdi saya pon setuju...dah hari ahad tu saya tak la mesaj sbb malas dan membiarkan handfon tu menyorok bwh katil...hehehehe >,< mlm tu saya menjalankan misi untuk mengikut jadual sekolah cari punya cari tak jumpa nak la mesej nadia tanye jadual hari Isnin tpi mesejmesej tak lepas aq pon pelek tengok kedit ada pulak so aq pon dengan selamba badak menghempas dan memijak handfon tu*memang tak berperi kemanusiaan*hahahaha...Isnin di sekolah saya pon cerite la kat kawan-kawan saya
Anur
Farhana
Khairi
macam macam dieorang cakap message sittings la...phone rosak la.....blabla la..........
Anuar cakap esok bawak fon biar aq tengok.....




Esoknye.....
saya pon bagi Anuar chek fon tu.....selepas beberape minit die datang........dan berkate..memang la tak boleh ko punye kedit tamat tempoh saya pon ah!!!! biar betul 0_0 saya pon chek ruperupenye betol
hahahahahah!!!!!~ saya boleh tak perasan puas la saya menekan button SEND nak tau sbb ape saya tak perasan sbb tulisan die besor gedabak oleh itu saya perlu menekan button kebawah dan saya tidak menekannye hehehehe S****d nye saya......


DAN MORAL OF THE STORY :-
jangan buat sesuatu pekerjaan tanpa ysul periksa yang teliti sehinga hilang keperimanusiaan seperti...memijak dam menghempas hand fon ....ishishish...terok2

SORRY TO MY SISTER SBB BUAT BEGITU PADA HANDFON KAU tuu....
handfon tu pemberian ex-boy kakak saye kalau die tau mesti die marah saye mampuih aq...